Pay.
Uitdaging: PAY. wilde haar positie in het Europese e-commerce landschap versterken door strategische partnerships te optimaliseren, nieuwe kansen te identificeren en haar productportfolio te verbeteren.
Bij Channel Support werken we dagelijks aan innovatieve en op maat gemaakte projecten op het snijvlak van e-commerce en IT. Van PIM-implementaties tot replatforming en optimalisatie van marketplace-strategieën: we bieden oplossingen die naadloos aansluiten bij de wensen van onze klanten. Onze expertise ligt in het stroomlijnen van processen en het versterken van online groei, met een focus op schaalbaarheid en efficiëntie. Ontdek hoe wij bedrijven helpen succesvol te zijn in een steeds veranderend digitaal landschap.
Uitdaging: PAY. wilde haar positie in het Europese e-commerce landschap versterken door strategische partnerships te optimaliseren, nieuwe kansen te identificeren en haar productportfolio te verbeteren.
Uitdaging: Beschrijf kort de belangrijkste uitdaging waar de klant voor stond. Wat was hun situatie vóórdat ze jullie hulp inschakelden? Bijvoorbeeld, een verouderd e-commerce platform,
Uitdaging: Huus.nl stond voor de uitdaging om hun productinformatie over meerdere marketplaces te beheren. De inconsistentie in productdata en het tijdrovende handmatige proces zorgden voor
Uitdaging: Beschrijf kort de belangrijkste uitdaging waar de klant voor stond. Wat was hun situatie vóórdat ze jullie hulp inschakelden? Bijvoorbeeld, een verouderd e-commerce platform,
Olympia 1 – Unit 1.2
1213NS Hilversum